förkyld

Bajs! Min förkylning har vänt och blivit värre. Imorse när jag vaknade 
hade jag sjukt ont i halsen och det hara bara fortsatt blivit värre.
Även snuvan och hostan gör sig påmind igen. Igår kändes de som
att det entligen var på väg att gå ner sig. Men nej, nu får jag knarka
halstabletter, c-vitaminer och te igen.
Jag verkligen hatar att vara
förkyld! Äter ingen mat endast godis och glass, sedan orkar jag inte
göra ett piss! Ligger bara och sover hela dagarna. Det gör jag
visserligen inte, men ibland känns de så. Palla! Nej jag ska på
träning imorn vare sig kroppenvill eller inte!
Nu ska jag kila ner och kika på tvn, ni måste se McLeods döttrar
på Hallmark kanalen, så sjuuukt bra! Jag är besatt!
Vi ses sen.


Kommentarer
Postat av: jojjan

du ska inte på träning om de e sjuk!

haha jaaa. nu vet du hur jonas och jag har haft de förut ;)

krya på dig vännen <3

2008-08-13 @ 08:06:15
URL: http://traktortj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0