sick

Jag är både sjuk och galet less på att vara sjuk.  Idag har jag vilat endast
för att få bort den jävla förkylningen, och så går jag och får sjukt ont i
magen också! Mamma och pappa trodde det var blindtarmen, men
än har jag inte åkt in och kollat vad det är som gör ont. Jag har ingen
feber så än är blindtarmen hel iaf. Får se hur det känns imorn.
Jag hoppas på en vändning på förkylningen tills imorn så jag kanske,
kanske kan få hänga med på matchen i Mörsil. Jag hoppas på det bästa,
förväntar mig det värsta. Det är lika bra känns de som
.
Så, ännu ett inlägg om min hälsa. Men just nu händer inte mycket annat.
Imorn blir det stan, om inte mina planer går i stöpet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0