däääns




HOLA!
idag har jag lyckats med att få skarpa linjer på handlederna av solen, från mina jobb-handskar,
jag har även tappat känseln i min vänstra tumme, jag har skärt mig på hälsenan och jag har vart på däääns!
en sånn lyckodag då! not..

dansen var tråkig, eftersom att alla jag känner tydligen bestämt sig får att stanna hemma.
dessutom låg medelåldern på över de vanliga, vilket betyder att det mest bara var gamlingar där.
men de va en upplevelse att se patriks combo live, de må ja säga.
jag har vart super trött, mkt pågrund av värmen som vart i dag och vattenbrist
men också pågrund av för lite sömn.
just nu har jag ont i hela kroppen och borde sova.
men gruvar mig för att försöka sova i ett skåll hett rum!
ja blir väl tvungen.
gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0