hallå




jag gillar min blogg,
och jag gillar mkt bilder i min blogg, de har ni kanske märkt..

idag har jag först hjälpt david litte här ute,
bränade mina knän.
sedan åkte linda och jag till bjenvikskurva för å sola å fika.
riktigt mys!
vi hoppade runt på stenarna, stekte i solen och mördade blodiglar.
världen är redan mkt bättre!
bilder kmr sen.
vi åkte hem och jag drog ner till svenstavik.
har äntligen inhandlat mitt shampo från apoteket, har nästan blivit helt tokig på mitt hår.
sedan åkte vi till galhammar för å spela bingo..
jag fattar inte vart spänningen i de spelet sitter?!
det är sjuukt tråkigt ju!
och aldrig vinner man nått heller...
jaja, ja ska sova nu.
ska upp halv 6 imorn -.-
sov gott sötingar!

Kommentarer
Postat av: jojjan

bingo äger ! ;D

2008-07-04 @ 06:36:50
URL: http://traktortj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0