slapp!



gosh, dagarna rinner ifrån mig. hör ironin! jag har haft en riktigt slapphelg.
och tiden har segat sig fram.om jag ändå hade legat i en hängmatta på
stranden. så som hon på bilden, de hade inte vart helt fel!imorn ska jag
me pappa till dalarna och hänga upp grindar. jupp, men jag är ju från 
skogen va! sedan äre meningen att vi ska åka till stockholm. pappa ska
kika på jobb och jag ska på allsång på skansen på tisdag med linda.
MEN, alltid skare va med ett jävla men. nu blire tydligen inte så.utan vi
kmr nog hem imorn igen! jag som så sjukt gärna vill på skansen på
tisdag.. jaa, ja hoppas hoppas att det kmr en chans till?

dessutom skulle jag ha tränat minst 6 ggr på dessa 2 veckor som vi
har haft upphåll,har jag tränat 3 ggr kanske?
ni kan ju gissa vem som kmr va mest  "på tå" på träningen på tisdag!
näj, de här går inte!jag måste ut och röra på fläsket.
hörs!


Kommentarer
Postat av: jojjan

träningen är på onsdag ;P

2008-07-14 @ 18:22:12
URL: http://traktortj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0