sooool




jag älskar soool!
inget är bättre och får mig på bättre humör.
förutom mina galet braa kompisar då..

jag har precis kommit in. ha vart ute och sprungit.
gjorde en sväng ner i sandsve för att kika på dom sjukt söta kattungarna dom har!
och vi ska ha en! och jag vet vilken nu ..
men mamma vill annat, så vi får se hur de blir.

idag har nathalie åkt till spanien, hon blir där heela sommarn typ.
och jag kmr sakna henne mkt!
jag hoppas att jojjan kmr hem på lördag.
och imorn hoppas jag på att de blir steka i solen me linda på hällan, får se om de blir så.
annars drar ja dit sj! hehe, neerå.

nä ja måste in till stan snart, bara glida runt på stan och göra vad jag känner för.
och sen vill jag bara göra galna saker hela sommarn.
vill komma ihåg den här sommarn som speciell,
och fortsätter den såhär kmr de bli den tråkigaste sommarn ever!
men fint väder har vi, det är jag otroligt glad för!
nu ska jag ner, ses!

Kommentarer
Postat av: jojjan

vilken katt vill du ha då? :D ja jag kommer hem på lördag. så då ska vi göra sandnäset osäkert :D

2008-07-03 @ 22:01:46
URL: http://traktortj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0