stan



Är hos jojjan i stan, de är najjs! Vi har precis kommit in, ha vart ute å sprungit.
Vi i ca 1,5 timme, det är bra gjort känner jag! Idag har jag vart på stan å kikat
efter litte kläder. Och imorn ska jag på stan igen med petra.
Ska hitta något att ha på fredag när vi ska på strömbacka och käka med släkten.
Den släkten som ja har träffat alla mina sysslingar i, men som jag träffar
så otroligt sällan! Ska bli så stört kul å träffa alla igen! På lördag ska jag till ytterhogdal
på annan släktmiddag, på dagen. Sen på kvällen är det dans i sandnäset.
Det blir en najjs helg!


Kommentarer
Postat av: jojjan

det blir supernice! :D

2008-07-15 @ 22:45:34
URL: http://traktortj.blogg.se/
Postat av: Anonym

nemen fin bild :P haha (jag som har tagit den)

hehe

2008-07-17 @ 14:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0