tjing!



haha, jag är trött!
och less, litte arg och besviken.
så nu vet ni de.
jag har jobbat idag.
sen har jag vart hos famma och faffa.
hjälpte faffa att passa mina små kusiner.
medans famma var till svensta och handla.
hampus och simon är bara för söta!
simon ville promt att vi skulle leka djurdoktor.
fammas porslins trädgårds gris hade tydligen blivit påkörd av en traktor.
han hade bränt sig (grisen är en fläckig gris) och blödde i ansitket. sötsimon!
famma gjorde pannkaka åt oss när hon kom tillbaks hem.
simon var sjukt glad och busig, och hampus lekte med maten.
ja som sagt jag har dom sötaste kusinerna!


Kommentarer
Postat av: Linda

hehe sötnötarna :)

2008-07-07 @ 22:13:25
Postat av: jojjan

haha så typiskt dom ! :D jag jag e ju en av den sötaste kusinen ;)

2008-07-08 @ 06:32:11
URL: http://traktortj.blogg.se/
Postat av: Sofie

tänkte bara tala om att jag har hittat hit nu=)

2008-07-09 @ 22:21:48
URL: http://linasofiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0