hög nivå



de är svårt att hålla hög nivå när de bara blir fel och inget känns bra.
men jag försöker.


igår var vi och skulle jobba på fröjdholmen, när vi kmr dit får vi veta att vi inte har nått att göra för att de har kallat in så himla mkt folk. jag blir tokig!  vi gled runt å checka läget ist. och när allt folk började droppa in på området fick vi jobb i entren. nathli och jag i insläppet, de kan inte bli mkt bättre!  vi for hem litte tidigare än vi egentligen skulle, smet iväg för att slippa städa liksom!
och idag sov jag halva dan tror jag. sen iväg på match på kejsarn med 93-orna, kände inte en själ.
men de gick bra ändå, oavgjort mot k/d.   och jag var så sjukt trött.

jag hoppas på stan till veckan.
nää, jag somnar snart!
sov gott godingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0