midsommar

okej, mina vänner.  jag har haft en wünderful dag med kubbturnering, och dans kring midsommarstången på fotbolls plan.
de gick då inte så bra för mitt lag, som annars såg väldigt bra ut på pappret.
efter kubben så for alla hem å packade om för att sedan åka ner å grilla på sannudden, mys!
och som vanligt ska de bra dagarna här hemma sluta dåligt.
bilder kommer sen när ja orkar.



jag fattar inte! de spelar fan ingen roll om alla skulle säga åt dig att sluta, att du har problem, du skulle inte höra.
du behöver hjälp, du fattar inte hur jobbigt.
jag orkar inte!

Kommentarer
Postat av: Linda

Sigge, jag förstår att det är jättejobbigt för dig, men jag finns här om du vill prata eller så (L)

2008-06-21 @ 10:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0