uppdatering, check.

h-h-hej!  jag är usel på uppdatering, i know.
har ingen data i stan som funkar, och eftersom att jag tillbringat mesta tiden i stan de senaste veckorna ha de liksom bara blitt såhär. 

men nu! jag måste säga att jag är otroligt less på vädret, det har regnat konstant hela veckan! känns de som iaf.
de är sommarlov! och då ska solen skina på oss, de borde naturen känna på sig! för även fast de har regnat har det bubblat av skratt och leenden hela veckan. 
och jag kommer sakna min klass, känner de på mig sådär. för även fast det ofta kännts jobbigt att kliva upp svintidigt på morgonen för att gå på trista lektioner, när man istället kan leva livet, så får ni mig att skratta och må bra!
tack för det här året mina vänner!
näj, nu ska jag ner och kika klart på bangkok hilton, har bara sisodär 1-2 timmar kvar.
take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0