dagen idag

¨

det är sjuukt skönt med sovmorgon!
men jag pallar de inte.
vaknade klockan 12 och har sen dess gått runt som ett spöke.
har inte gjort ett skit idag! 
fint väder ha de vart, så stekt i solen ha ja gjort.
men inte mkt mer.
bakat fudge har jag gjort oxå!
till fotbollsskolan, som de ska bjuda alla föreldrar på imorn kväll.
kladdade ner hela mig, men kakan blev god.
imorn ska ja hänka på mamma till edsele och hämta grejjs.
hon har köpt en massa godis till oss på vägen upp!
eftersom att de tar typ 3 timmar dit så kan de ju va bra att ha nå att göra.
jag kmr bli tjock!
när jag kmr hem igen ska jag bara slänga mig in i bilen och åka in till stan med linda och anja.
har match i ösd imorn mot ope.
kom och heja på oss!
de borde inte bli svårt för oss, eftersom vi ligger något längre upp en dem.
nu sitter jag och väntar på att de nya avsnitten av oth ska laddas ner.
oxå ska ja ut och springa en sväng.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0