hej.

jag har gjort av med 5oo spänn på två dar! jag borde få diplom, medalj å hela köret..
och sommarjobb är ju något jag borde ha.
iaf så ha ja vart å köpt mig ett skärp idag, lite långt är det men det funkar.

på skolan idag så fixade vi inför treornas bal imorgon kväll, amanda skar sig och blev tvungen att åka in till akuten.
dagens stora händelse.  jag hoppas det blir bra med hennes finger iaf.
jag sitter hos linda och hjälper henne med hennes typ läxa om högtryckstvättar och käkar mörkchokla, svullo jag, men ganska nyttigt med mörk ändå.

jag har målat mina naglar rosa dessutom.  men nu ska jag kika på gossip girls.
xoxo

Kommentarer
Postat av: Bästa Linda

Du kunde ha fått hjälpt mig lite mer :P

2008-05-27 @ 21:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0