Fredag-lördag

Snyggingar! Fredagen var sjukt lyckad. Vi skulle fira Linda som fyllde 17 igår då, grattis
till henne!
Vi började lite smått med chips, godis och cola till idol. Sedan fortsatte vi med
spel och dricka. Isabel, caroline, nathalie, jag, johanna och linda var det från första början.
Vi spela spel och sedan drog vi på festen en liten bit nedanför pc bara, yesh! Träffa lasse.
Vi träffa lovisa. Många kändaisar från svensta hållet va där. De va nice! Blev där ett tag,
sedan drog vi hem alla åt varsitt håll typ. Jag fick sällskap av lasse ner till stan, as trevligt. 

Gårdagen var hel slapp, gick upp till linda och träffa carro innan hon for hem. Blev kvar där
tills jag gick ner till emelie som fixade mitt hår och lånade ut skor till mig, stort tack till henne!
Sedan gick jag ner till mig och duschade å fixa mig innan vi drog till oviken för fotbollsfest!
Och fest var det! En as nice kväll! Thäänks alla. En oförglömlig helg.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tyckte också att det va en jättebra och lyckad helg! :)

2008-10-19 @ 20:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0