Fredag

Men nästa fredag blire fest, aight?  Mamma är så sur på mig för ingenting så jag har hotat med
att stanna i stan nästa helg, och hon tar mig inte seriöst..  KOM IGEN!


I onsdags vare fest iallafall, sjukt kul! En kväll vi sent glömmer. Det började med en typ klassfest.
Och slutade med akuten för vissa.

Om jag ändå slapp den här jäkla förkylningen jag har lyckats få! Har aldrig haft ondare i halsen!
Jag är glad ifall jag har någon röst kvar imorrn. Jag som ska iväg och kika på fotboll imon.
På söndag ska jag mannekänga med faster Ingrids kläder här i bystuga, de kan ju bli nice! Och
som ni hör har jag hela helgen planerad, som jag hatar det! Jag vill ha en ledig helg nu.
Och jag
ska plugga också..  Amen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0