Fritag

Jag skulle stanna i stan iallafall tills imorn hade jag tänkt, eftersom att pärona ändå är i stockholm 
i helgen. Men, det slutar med att jag åker hem ändå. Och nu sitter jag här själv, övergiven i detta
gigantiska hus! Okej inte gigantiskt direkt, men det känns väldigt stort just nu..  Jag som är så
sjukt mörkrädd!
Men jag har ju katterna iallafall.
Anledningen till att jag åkte hem var att jag har slut på pengar. Jag har bränt många lappar den här
veckan, och det fula i det är att jag inte fattar vart mina pengar tar vägen! Jag kände mig hyfsat smart
som åkte hem ändå. Så i helgen blir det jobba av!  Nu ska jag käka godis och kolla på idolerna.


Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0