vackert

Idag är det väl torsdag? Jag har ingen koll på dagarna längre. I mitt huvud och i
min värld är det måndag idag. (?)  Yes, den här veckan har vart hård så de är kanske
int konstigt att man är helt utslagen. Tisdas kvällen blev sen, innan vi fått ut alla
snuskiga fordonslärare var klockan runt 11. Matsalen har knappast vart vackrare!
Kul att servera, härlig klass! Men stört jobbigt att städa igår(onsdag). Så ikväll blire
slappa, även fast jag skulle behöva ut och träna. Imorn åker vi till Sundsvall tidigt tidigt
om jag får bestämma, shoppashoppashoppa blir det! Bla nya skor och kanske om jag
har tur lite nya kläder. Kommer hem lördag, hörs då!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0