fotbolls lörda

En hel helg med fotboll, sjuukt kul! Idag har jag vart på galhammar och kikat på när berg tog
emot myssjö, herrar givetvis. Och det jag blir så frusterad över är när alla börjar gnälla på
domarn och säger att han är kass! Va i helsike, hur lätt kan de vara att va domare egentligen?!
Det är domarn som dömmer, acceptera det eller gå av plan!
Jag ska inte hänga ut någon i en blogg, men hur moget är det att ställa sig och skrika på
domarn att han är sjuk i huvet, när man även är runt 40 år, spelare och en förebild för de
yngre spelarna?
Visst, i stridens hetta slänger man ur sig va fan som helst, men jag tycker
ändå att  "tänk efter före".      Men grattis till myssjö iaf, en välförtjänt vinst!
Imon åker vi till sveg och lirar match, och jag har fått för mig att sverige spelar vm-kval match
ikväll. See you later

Kommentarer
Postat av: Sofe

hallå där.. vet du vad jag kom att tänka på igår??.. ska vi inte fösöka få våra familjer att åka ner på trädgårdsmässan tillsammans till våren? =)

2008-09-18 @ 22:35:11
URL: http://linasofiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0