här gåre undan

Ja men eller hur! Jag har försökt ta tag i disken idag, de gick som de gick så jag
slängde ner allting i diskhon och spolade lite vatten över allt. Så imorn får jag äta
frukost utan tallrik.
 Och istället gick jag upp till hemköp och köpte lite frukt och bröd
innan jag gick upp till marie och linda. Sedan har jag också vart ut till lövsta och kikat
på micke och jocke när de spelade boll, super kul! Förlorade gjorde dom, vilket ju var
mycket oväntat. Nä men duktiga var dom iaf.
Och har ni sett, två inlägg på en dag! Jävlar i mig, jag kanske borde skaffa mig ett
liv.. Nä men nu funderar jag starkt på att sussa i min lite halvt oekväma säng.



http://www.svenskidrott.se/Organisation.asp?WCI=wiKlubbKassaNews&WCU=1194218&CatId=352675

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0