hello sunshinee

Jag vill spola tillbaks tiden, jag vill ha sommar igen! Ingen jävla äckelpäckel
vinter och snuskig höst.
Sommar sommar SOMMAR! Nä men att solen ska titta
fram oftare är väl inte för mycket begärt? Jag börjar även komma in i de gamla
vanliga rutinerna nu. Det är skönt. Det ända som gruvar mig är att jag inte diskade
och städade i lägenheten innan jag for hem till ödet i skogen. Så de blir skönt att
komma tillbaks in igen på söndag! 
Vi har fått den weirdaste läxa någonsin. Ämnet är näringslära, och vi ska skriva ner
allt vi stoppar i munnen i en hel vecka och dessutom skriva hur mycket allt väger!
Varje liten smörklick på mackan. Och jag som ätit tacos till middag.. Måste jag då
skriva ner vad jag hade i brödet? Hur mycket varje liten gurkbit väger?!  Nej, det är
den konstigaste läxan jag haft iaf.


Kommentarer
Postat av: natha

haha! va neggativ :P

2008-09-05 @ 22:41:02
Postat av: jojjan

haha lät ju kul. bara nu ska jag ta lite köttfärs här. men jag måste väga det först xD lät ju väldigt roande. lycka till sigge!

2008-09-06 @ 22:08:32
URL: http://traktortj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0