Lördag

Gryymt skön kväll igår! GRATTIS Jonas som fyller 20 idag! 
Match idag mot alsen, vinst med 3-2. Sköönt, men grymt besviken på min egen insats. Men så
är livet. Hade jag inte älskat att spela fotboll hade jag lagt av för länge sen. Man måste fortsätta
kämpa även i motgångar.

En idol som ni måste kika på   :)    , http://www.youtube.com/watch?v=ak-QIfJOt-o



När jag är i stan vill jag inget annat än hem och bara må, slippa tänka på pengar och att jag ska
överleva. Jag vill hem och träffa familjen bara umgås. Men snart orkar jag fan inte att åka hem mer.
Palla allt bråk. Alla bråk här har en anledning, och det är pappa. Min pappa är min förebild, när han
inte dricker. Ingen vill ha honom såhär, jag saknar hans riktiga jag.
Så, nu är min emo-stund över. Det måste bli ett slut på det här. Det är sjukt jobbigt att hålla allt inom sig.




Kommentarer
Postat av: Linda

finns här för dig ska du veta<33

2008-09-28 @ 09:34:40
Postat av: Marie

Du är stark Sigge <3

2008-09-28 @ 20:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0