Söndag

Jag är fortfarande hemma i "skogen", som vissa säger. Åker in med bussen imon bitti eftersom att jag
inte börjar förns halv 11. Lite skönt eftersom jag inte kom hem förns igår. Idag har jag vart på ishallen i
svensta och kollat när brorsan åkt. Sedan åkte vi ner till galhammar och kikade på herrfotboll, berg vs.
bräcke. Åkte besvikna därifrån när bräcke gjorde sitt 4de mål mot bergs 1.
Är jag ensam om att vilja ha lov nu?! Jag är så helsikes skoltrött! Jag som skulle ängna kvällen åt
att fixa klart min muntliga redovisning som jag sagt att jag ska hålla till veckan, istället sitter jag
och chattar och försöker komma på en bra anledning till att slippa.
Och vi som kommer få höstlov
en vecka senare än alla andra pågrund av att vi ska serva på den jävla konferensen som är på skolan
må-ons v.44. Happyface on me! Eller inte det minsta.
Jag har också kommit på att mina inlägg är otroligt långa, jag måste lära mig hur man skriver
kortfattat liksom en sammanfattning bara.
Nej, jag hör av mig nån dag när jag har tid att gå till skolans bibliotek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0