Glad pååååååsk

Jag tycker påsken är ganska trivsam ja. Jag kommer ihåg när jag var liten ,när vi
klädde ut oss till påskkärringar och gick runt i byn, önskade glad påsk och fick litte
godis. Det var tider de! Leif ylva annie och andre har kommit hit nu också. Dom blir
här över påsken. Så att jag ska få sova i min säng i helgen är bara att glömma. Sad. 
Mattias och annie ville ut och tigga lite godis i byn, så mamma letade fram fula kläder
medans jag målade dom lite.  Fina blev dom ju såklart.
Jag ska nog ta och leta fram lite godis ja.
Glad påsk!


Kommentarer
Postat av: Linn

Hihi ja de va kul att det kom någon iaf :D

Gla Påsk

2009-04-10 @ 09:13:24
URL: http://wwwlinnvorne.blogg.se/
Postat av: natha

Jaaa, jag saknar de tiderna jag me!

jag saknar den svenska pasken ocksa. :P ha de sa bra, GLAD PASK

2009-04-10 @ 14:28:01
Postat av: jessika

haha, vilken söt bild :)

2009-04-12 @ 15:46:30
URL: http://jessikaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0