det blir vad man gör det till

Sitter hos linda igen dåå. Har tvättat lite kläder, och jag lika smidig som vanligt
häller ut tvättmedlet på golvet. Duktig tjej! Försöker hjälpa linda plugga biologi
men hon klarar de bättre själv tro ja.  På lördag är det alla hjärtans dag också
flickor, så är det nån singel där ute , kör på min grej och ut å ragga man vill inte
sitta själv på en dag som den ha. Nääärå. Jag ska ta det lugnt. Kanske det blir 
fest på fredag, hoppas på det. 
Laaaater


    
miss you guurls,


Kommentarer
Postat av: jojjan

kom till sandnäset. vi ska nog dricka där som det ser ut just nu :)



jag saknar dom med :(

2009-02-11 @ 20:27:32
URL: http://traktortj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0