nyår

GOTT NYTT ÅR!!!

Jag har glömt ge nyårs löfte ju! Jag kan inte komma på nå bra heller. Vill ha typ
att jag ska sluta äta allt som är onyttigt, men jag vet att de inte kommer hålla nå
länge stor mening att ha nått överhuvudtaget då! 

Igår ,var med emelie, matilda och amanda, vi sjöng oss hesa på singstar och
drack. Vid halv tolv kilade vi ner till badshusparken, strömmar med folk var på
väg neråt. Mysigt med raketer och grejer.  

Kvällens bästa blir självfallet emelies dans, haha  oooohyes
Jag kan springa framåt. (framåt)
Jag kan springa bakåt. (bakåt)
Jag kan hoppa höjdhopp (höjdhopp)
i mina blåa sockiplast. (sockiplast, sockiplast)
Jag kan ta mej över bockar (bockar)
i mina plastiga sockar. (sockar)
Jag kan skjuta hårt och vasst i mina blåa sockiplast


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0