soommaaar och sooool

Tiden går fort!  Tänk att det redan har gått snart 3 veckor av sommarlovet! Det
har börjat bra iallafall kan jag säga. Har inte hunnit gjort så mycket, eller hunnit?
Jag har haft all tid i väääärlden! Har ju inget fast sommarjobb precis.. Men jag
orkar nog inte med så mycket jobb just. Men jobbet kommer ändå krypandes.
Ska jobba en vecka nu och sedan följer jag med pappa till stockholm en vecka
i augusti. Får inte glömma bort å berätta att vi haft träning i sandnäset ikväll.
En upplevelse, kul! Kristin, mamma och Pirjo bjöd på fika efter med saft och
bullar, vilket uppskattades efter en träning i hettan.
Nej ,ska göra mammsen sällskap i köket. Ska koka lite te tror jag.
puss



Kommentarer
Postat av: Mathilda

sv: japo det var det. Men nu är jag tillbaks och jobbar :D

2009-07-02 @ 18:02:20
URL: http://mathildaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0