ONSDAG

Oj. Jag höll nästan på glömma bloggen idag. Katastrof! Hehe. Nej idag
har inte mycket hänt, kikat på true blood. Hur bra serie?! Jag är besatt.
Sen har jag haft Maria, en barndomskompis, på besök. Det var kul. Jag
har busat med dom små katterna, och försöka bestämma mig för vilken
jag ska ha hos mig i stan. Det står mellan den busiga och den tjocka, lata.
Dom ser likadana ut annars. Får se vilken av dom som vinner valet.
Sedan har jag hunnit med att följa med mamma och pappa och kolla älg.
Det finns inget tråkigare! Men det är kul att träffa dom också ibland, och
här hemma jobbar dom ju bara. Nu ska jag kolla om tvätten är klar så att
jag får gå och lägga mig.
hörss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0